HELL BOY
HELL BOY



با سلام خدمت همه ی دوستان

 

مدتی بود که نتونستم وبلاگم رو بروز کنم

حالا بعد از مدتی اومدم و می خوام به کمک شما

دوستان عزیز کارم رو دوباره شروع کنم و از همه ی دوستان درخواست همکاری دارم.

HELLBOY

 

                                                                                  



نظرات شما عزیزان:

پشه
ساعت16:12---29 بهمن 1390
سلام مرسی از نظرت تبادل انجام شد

سحر
ساعت19:16---26 بهمن 1390
سلام.وب توام جالبه! اون عكس قرمزو بردار بابا آدم ميترسه!!!!!!!!!!!!!!!!!

senator
ساعت18:39---18 شهريور 1390
shalam manam az in mashina dost daramlinket mikonam ghaleb weblagetaaaaaaaaaam alieeeeeeeeee

محمد
ساعت14:31---16 شهريور 1390
من شما رو لینک کردم شما هم من لینک کنید ممنون
www.parsa74.loxblog.com


حسین
ساعت12:42---13 شهريور 1390
فقط bmw؟بابا bmwهم شد لامبورگینی؟من می گم موضوعت رو از ماشین ببر بیرون و برو تو کار جادو و جنبل و جن و ماوراء الطبیعه.به اسم وبت هم میاد.به من هم سر بزن .اسمت رو هم HEEL BOYتایپ نکن.اسم درستت رو بنویس.

حسین
ساعت12:41---13 شهريور 1390
فقط bmw؟بابا bmwهم شد لامبورگینی؟من می گم موضوعت رو از ماشین ببر بیرون و برو تو کار جادو و جنبل و جن و ماوراء الطبیعه.به اسم وبت هم میاد.به من هم سر بزن .اسمت رو هم HEEL BOYتایپ نکن.اسم درستت رو بنویس.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, توسط مهدی |